“Asa trebuie”

Vi s-a intamplat si voua? Sa taceti pentru ca asa trebuie, desi va inunda parca valul vorbelor? E un exercitiu pe care il faci rar in viata. Doar atunci cand in adancul sufletului tau te poti impaca si accepta ca asa trebuie nu e doar un sablon.

Am invatat sa nu mai urasc. Daca e asa, si simpla folosire a cuvantului asta mi se pare o impietate. Voi cere insa ingaduinta pentru a folosi acest cuvant acum, pentru a spune: “Urasc starea de asa trebuie pentru ca ea vine intotdeauna impotriva a ceea ce simti, in ce crezi si, in general, impotriva libertatii de a decide ce e mai bine pentru tine”. Exista insa momente cand asa trebuie vine de la sine. Cand iubesti mai mult decat orice starea de bine a celuilalt si sti ca asa trebuie sa faci, o vei face. Fara sa mai resimti povara de plumb a lui asa trebuie.

Am facut exercitiul asta al tacerii pentru ca asa trebuie. Nu o spun ca o lauda, o spun ca un fapt de viata. Si sunt mandru de asta. Tacerea mi-a permis sa vorbesc. Mult, profund. Stiu ca am fost auzit. Si asta mi-a dat puterea exercitiului. Incercati si voi! Merita!

Leave a Reply

