Sa fim OAMENI !

Am primit in aceste zile o lectie a solidaritatii. Exemple gasim peste tot in jurul nostru. De cele mai multe ori trecem nepasatori , prea ocupati de micile noastre interese si egoisme. Am mostenit o tara foarte grea: “cineva” trebuie sa faca “ceva”. Pentru un varstnic in suferinta, pentru un copil cu probleme, pentru o familie nevoiasa. “Cineva”. Acest “cineva” nu ne include pe noi. In general ne uitam spre “marimile” zilei. Apropos, azi se incheie o campanie electorala. A fost, oare? N-am simtit-o deloc, semn ca oamenii aia nu mai au ce spune. Si ce spun nu mai e ascultat de nimeni.

Devenim cenusii si reci. Nu toti. Undeva peste granita, niste romani inimosi se pregatesc sa primeasca un caz medical aparte. Langa noi, la Cluj, o fata cu suflet strange lucrusoare pentru familii nevoiase. Sunt si altii. Din pacate prea putini.

Imi atrage atentia Bogdan, bun prieten de peste Ocean, ca si acolo, in tara tuturor posibilitatilor, ca si la noi, spiritul caritabil se manifesta acum, in apropierea Sarbatorilor, mai puternic decat in restul anului. Si ca nu e bine. Ca asta ar trebui sa fie o constanta a fiecaruia. Ii dau dreptate. Nici macar nu ma refer la eforturi materiale considerabile. Ma refer la cel de vointa. De constiinta si de suflet.

Va multumesc, Florin, Ioana, Daniela, Lavinia, pentru lectia primita. Haideti sa le fim alaturi! Sentimentul este deosebit. Tocmai l-am descoperit si eu!

Leave a Reply

