Tudor Turcu, castigatorul !

turcuScriam acum o luna si ceva despre Tudor Turcu. Trebuie sa spun de la bun inceput ca nu il stiam. Nu il stiu nici acum personal. Am fost insa atras de povestea acestui talent uluitor. Cata lume stie ca Tudor picteaza la fel de bine cum canta? Ca este, de altfel, absolvent al Universitatii de Arta si Design de la Cluj?

Am spus atunci, o spun si acum: omul asta atat de normal a reusit sa imi schimbe perceptia despre formate de televiziune. Pentru ca am inceput prin a considera formate precum X-Factor doar inca un format international adoptat (cumparat) de o televiziune din Romania doar pentru a fi in trendul international. O fi si asta, poate, dar dupa ce l-am descoperit pe Tudor (artistul, omul) mi-am reconsiderat prejudecatile.

Duminica e finala. Au ramas trei. Intre ei si Tudor Turcu. Finala asta va fi grea, sunt toti trei foarte, foarte talentati. Se “bate” Tudor cu Ioana Anuta si Natalia Salagean. Unul dintre ei va castiga. Poate Tudor, poate Ioana sau poate Natalia. Din punctul meu de vedere, evitand un sablon care ar spune ca oricum, cei trei sunt “cu totii castigatori”. o sa spun raspicat ca favoritul meu este TUDOR TURCU.

Daca as fi in fata lui acum, singurul mesaj pe care i l-as transmite e unul simpul : “Tudor, sa castigi pentru toti oamenii faini care cred in tine. Eu cred si te sustin!”

 

Leave a Reply

