Punem pariu?

Ce mult a trecut de cand nu am mai scris! Tehnic, obiectiv, pot spune simplu: mi-am luat o pauza. In fapt, am vrut sa vad cat rezist. Va spun voua, prietenilor mei, ca raspunsul este unul imbucurator: rezist. Rezist oricat pentru ca viata asa e facuta, din “teste de anduranta”. Le treci sau nu, mergi inainte.Surprinzatorul “da” venit dupa un previzibil “nu cred” face ca tot ce simtim sa dea consistenta vietii. Cel/Cea/Cei/Cele care simt ca si mine imi compun sufletul. Mi-l rotunjesc, mi-l valorizeaza. Un pas, o caramida, inca un pas, a doua caramida, constructia asta este viata insasi. Punem pariu ca imi vei da dreptate, tu, OMULE ?

Leave a Reply

