“Jurnalism”

Am tot spus ca in tara asta numarul jurnalistilor adevarati de sport nu depaseste numarul degetelor de la o mana. Am incercat sa inteleg de ce. Sa “studiez” un pic fenomenul, sa vad DE CE senzationalul e de preferat consemnarii faptelor. DE CE in editiile online ale celor doua cotidiene nationale gasesti in proportie uriasa articole de “can-can” sau, fara nici o jena, poze cu “dezbracate”. Mi s-ar da argumentul “traficului”, care, vezi Doamne, aduce publicitatea. Penibil argument !

Ce ne facem insa cand “jurnalistul cronicar” minte ? Cum tratam articolele MINCINOASE? Cum reactionam cand acele articole sunt NESEMNATE ?

Vreti ultimul exemplu? Prosport in editia online scrie AICI ca “….atmosfera din tribune a fost mai încinsă decât pe teren, acolo unde fanii celor două echipe şi-au împărţit câţiva pumni, iar unul dintre bătăuşi a fost reţinut

Articolul este NESEMNAT. Articolul, cel putin in ceea ce priveste afirmatia citata, MINTE ! Who cares?  S-a scris, articolul, precum coafurii, rezista.

Ia priviti un pic schema stadionului din Brasov :stadion fc brasov

Acuma priviti sectoarele : galeria brasoveana a ocupat sectorul C din tribuna a doua, in timp ce galeria lui “U” a ocupat sectorul J din peluza. La meci au fost in jur de 700-800 de oameni, dintre care 100 de “U”isti. Cam ce brate or fi avut suporterii aia care si-au putut imparti pumni peste atatea sectoare ? Cat de IDIOT sa fi sa scrii un neadevar ca asta?

Galeria “Universitatii” a salutat Brasovul cu un banner de 10 metri pe pe care scria “Sapca Rosie si Stegar / Istorii ADEVARATE spre centenar”. O recunoastere a istoriei adevarate a celor doua echipe, un salut de sub Feleac pentru orasul de sub Tampa. Despre asta nu a scris nimeni NIMIC !

Despre un asemenea “jurnalism” eu nu am decat un cuvant : IDIOTILOR !

PS: Eu nu sunt ziarist, scriu ce simt si ce cred ca e drept.

3 thoughts on ““Jurnalism”

  1. Lasa-ma ca si comentatorul de la Digi a zis acelasi lucru, ca suporterii Brasoveni au sprintat spre cei Clujeni ca sa se incaiere cu ei. Si noroc cu jandarmii care au calmat lucrurile. Prosti de put ziaristii astia. Fursecari nenorociti

    • comentatorul DigiSport al meciului de la la Brasov, Mădălin Negoiţă :

      “Imi cer scuze tuturor suporterilor care au fost la meciul FC Brasov – Universitatea Cluj. Cand a izbucnit conflictul cu jandarmii am observat cum suporterii Brasovului se indreptau spre peluza unde erau cei ai Universitatii si am spus pe comentariu ca nu inteleg de ce, pentru ca, pana atunci, am vazut solidaritate. Nu am observat bine din partea cealalta a stadionului ca de fapt tot din solidaritate se intampla totul, pentru ca “robocopii” cu creiere de gaina isi faceau din nou numarul. Am puterea si caracterul sa-mi cer scuze oamenilor care infrunta frigul, deplasarile si abuzurile interminabile ale unor gorile cu cap de creta pentru a-si susptine echipa, indiferent de care este aceasta. Va admir si va voi sustine de fiecare data asa cum pot. Am spus apoi, tot in direct, ca sper sa nu faca iar exces de zel, am incercat sa difuzam cat mai multe imagini cu pumnii si pulanele impartite de aceste animale. Dupa meci, m-am dus la seful securitatii si i-am cerut explicatii, mai ales ca un babuin l-a amenintat cu bataia pe cameramanul nostru care filma totul. Frustrat de atatea violente nejustificate, mi-am varsat toti nervii pe el si chiar a ridicat mana sa ma loveasca. DIN PACATE, nu a facut-o. Va promit ca voi face tot posibilul sa se ia masuri. De aceea, de fiecare data cand suferiti din cauza acestor babuini, va rog sa-mi lasati un mesaj. M-am saturat sa-i vad in peluze. M-am saturat ca suporterii adevarati sa fie indepartati permanent si premeditat de la stadion. Peluzele sunt ale noastre, ale oamenilor care iubim fotbalul, nu ale lor.”

Leave a Reply

