Previzibila……mizerie….

Incredibil cata “unitate” intre mai marii fotbalului romanesc ! Uite ca si eu cad in pacatul sabloanelor. “Mai marii”?…..ce gunoaie !

Dragomir: “Nu, nici vorba de aranjament, Becali nu stie sa minta

Ienei: “Nu il poti acuza pe Hagi de blat” – serios??? de ce? e cumva vreun sfant la care se roaga finul sau becali sau e tot un rege de tinichea cu caracter de 2 lei?

Reghecampf: “Nu se va mai repeta un asemenea meci” – te cred, nici nu e nevoie, s-a intamplat cand trebuia. A, va mai fi unul, la fel, dar cu Dinamo…..etapa viitoare.

Hagi: “Terminati cu circul, va rog eu frumos. Ne-am batut pentru victorie, am muncit si am castigat cu noroc. Fiecare sa-si vada de curtea lui si sa jucam fotbal” – serios, mai domnu’ rege ? Pai pana ieri parca nu fotbalul te interesa, ci dosarul si acea “hartie in plus”.

Cireasa pe tort a pus-o insusi marele Becali. Mai prost de felul lui, a spus : “Cand au intrat Adi Popa si Rusescu mi-a fost frica sa nu egalam

No bun. Am spus-o aseara, o spun si acum : din acest moment in Romania sportul E MORT, notiunea de fair-play e asa, o chestie de cautat prin dictionare, iar respectul pentru valoare e inexistent. Nu stiu ce ma deranjeaza mai tare, blatul ala mizerabil in sine, sau declaratiile astea halucinante in care ei sunt destepti si noi prosti. Si ne rad in nas.

Bun, Mai sunt cateva ore pana la un meci Rapid – “U”. Nu imi doresc nimic de la meciul asta. Pentru ca eu nu mai vreau un “U” in acelasi campionat cu asemenea cretini si impostori. Vorba prietenului Dan : sa criogenam pe “U” si sa il readucem la viata atunci cand notiunile Fidelitate Onoare Respect Traditie vor incepe sa insemne ceva din nou in tara asta.

Leave a Reply

