Vis implinit

Am lasat sa treaca cateva zile. Impresiile sunt coplesitoare. Senzatia de “asa trebuia facut” este cea care domina.

Dr.Mircea Luca s-a intors acasa. Este acolo, vegheaza la ceea ce a insemnat realizarea sa in sport si societate. De acum inainte, toti marii “U”isti care ne vegheaza din ceruri si-au trimis CAPITANUL sa ne aminteasca mereu ca “Universitatea e simbolul unor inimi romanesti”.

Statuie Dr LucaCuvintele de azi ale venerabilului Nicolae Szoboszlay sunt menite sa spuna totul : “…Am trăit însă o mare bucurie la dezvelirea statuii lui Mircea Luca, când am fost invitat de acei adevăraţi druckeri ai Universităţii, care au făcut din banii lor o statuie. Am avut parte de o atmosferă exact ca în vreme tinereţii mele, cu nişte oameni civilizaţi şi inimoşi”

Asociatia Sepcile Rosii alaturi de alti suporteri ai Universitatii a dat Clujului un dram de speranta. Multumesc !

 

Leave a Reply

