Ziua in care ne-am luat “U” inapoi

31 Mai 2015. Ziua in care, chiar daca pentru doar cateva ore, “U” a fost al nostru. Si al meu, si al tau, si al lor, si al vostru. O zi careia, daca ar mai fi intre noi, nea Vanea i-ar fi dedicat un intreg capitol intr-un al doilea volum al “Sepcilor Rosii”.

A fost atata entuziasm ca e greu sa il cuprinzi in cuvinte, propozitii sau fraze. Nici macar inspiratia jurnalistica nu prea a gasit acea constructie care sa descrie acea zi unicat. Daca “rasfoiesti” (termen care nu mai are continutul sau intact dar ramane, pentru mine, reperul lecturii curate) mediile electronice, gasesti atatea dovezi si instantanee ca realizezi ca nu mai au rost cuvintele. Am facut-o si eu. Si pentru ca toti cei care ati impartasit un moment sau altul sunteti “U”isti, mi-am permis sa va copiez. Selectia urmatoare e extrem de subiectiva. Si de patimasa. Asa cum e dragostea de “U”. Asadar:

Am plecat de dimineata cu gandul la toti cei care, dintr-un motiv sau altul, nu ne-au putut insoti. Intre cei care au fost, am gasit, am onorat si ne-am bucurat impreuna pentru :

Lore, fata cu cele mai multe deplasari cu "U" in sezonul incheiat

Lore, fata cu cele mai multe deplasari cu “U” in sezonul incheiat

Coco Predescu, suporterul care nu cred ca a pierdut vreo deplasare in acest sezon

Au venit cu noi, copiii. Nu, ei nu puteau lipsi. Ia priviti-i:

Familia Rusu. O sa ii tot vedeti pe micutii astia alaturi de noi

Familia Rusu. O sa ii tot vedeti pe micutii astia alaturi de noi

Vreti sa stiti cu ce au venit? Bineinteles, cu “masina U”:

Declaratie si devotiune.

Declaratie si devotiune.

Deja celebrul prieten al lui Ciupe. Ba nu, al nostru, si noi al lui. Alex.

Deja celebrul prieten al lui Ciupe. Ba nu, al nostru, si noi al lui. Alex.

Alex e deja un veteran. Il "tradeaza" si gesturile. Ultras de pe-acum.

Alex e deja un veteran. Il “tradeaza” si gesturile. Ultras de pe-acum.

Pe unde am fost, pe unde ne-am oprit, lumea ne-a admirat. Terasa de la Calimanesti ramane impregnata cu “Slava tie, studentie”:

Ne-am oprit, le-am cantatm plecam mai departe.

Ne-am oprit, le-am cantatm plecam mai departe.

Ce am cautat noi acolo? Pai cam de asta:

Pentru ca... "U"

Pentru ca… “U”

La Bucuresti, jonctiunea cu suflete alb-negre. Oare unde e mai greu? Pe teren sau in tribuna? :

Avanpremiera..... O stiu numa' premiantii :)

Avanpremiera….. O stiu numa’ premiantii 🙂

Nedrept de putine instantanee… Dar stiti ce? Sa “rasfoiasca” fiecare propria memorie afectiva, sa aleaga data de 31 mai si sa retraiasca bucuria acelei zile.

Coco Predescu, neobositul “cronicar” modern, a facut o anume cronologie. Este AICI. Amanunte care fac intregul.

Luatul asta inapoi e un excurs teribil de greu si complicat. 31 mai a fost doar un reper. Om vedea ce va fi, dar un lucru e sigur: “U”istii sunt unici!

Haide “U”!

Sursa foto: facebook.com/Adi Rusu&Dan Bodea&Silviu Cristea&Mihaela Tivadar

Leave a Reply

