Vara unor raspunsuri necesare

Randurile de mai jos mi-au fost inspirate de declaratiile a doi dintre fotbalistii care in sezonul recent incheiat au imbracat tricoul lui “U”. Doi dintre putinii carora le putem spune “fotbalisti”. Ca celorlalti le spunem “jucatori de fotbal”.

Spun, asadar, cei doi:

“Fanii Universității m-au ajutat enorm, au fost alături de mine, dar sper să nu se supere. Familia mea e pe primul loc și eu trebuie să am grijă de familie. Universitatea nu mi-a oferit această șansă în ultima jumătate de an și sper să înțeleagă toată lumea de ce voi pleca”Robert Veselovsky.

Pentru ca celalalt, cu o atitudine responsabila si curajoasa, o spune pe sleau:

“Eu am jucat la un club mare, cu tradiție, cu suporteri, am jucat la “U” și sunt mândru, dar mi-e rușine că am retrogradat. E păcat pentru club. E păcat că nu toți și-au dorit ca echipa să se salveze, e păcat că nu s-au dedicat toți 100% pentru astaNuno Viveiros.

Amandoi dealtfel spun ca daca cineva ar fi avut grija sa nu ramana sase luni neplatiti, daca s-ar fi preocupat, cu alte cuvinte, de o abordare profesionista, ar fi ramas, probabil si in liga a doua. Nuno spune chiar mai multe. Gasiti AICI

Statuie Dr Luca

Problema nu e la e. Problema este, asa cum Viveiros o spune, la managementul clubului.

Intre timp, cu o cadenta saptamanala, ni se arunca cate o petarda numita “investitor nou la “U”. Sa fie clar, nu ii cred pe jurnalistii clujeni atat de idioti incat sa inventeze lucruri. E clar ca primesc semnale si subiecte pe o filiera care incepe sa ne fie cunoscuta. Daca pana la data finalei era o fata trista si resemnata, madam Marieta a devenit brusc plina de aplomb. Vin si pleaca investitori, facem strategii, reorganizam, ne adaptam, de parca asta ar fi problema. Un singur lucru nu ne spune tanti asta si toti trepadusii de prin jur (cativa si mereu aceeasi): de unde va avea bani. De unde va plati taxa de inscriere in liga a doua, de unde va plati echipa aia , asa restructurata cum o vede ea, in general de unde va plati motorina pentru o deplasare la Satu Mare.

Vad ca noi continuam sa dormim. Sa ne amagim, uneori sa facem propriile scenarii, sa ne transmitem pe diverse canale unul altuia ce mari “U”isti suntem fiecare. Toate astea pana la actiune. Acolo adoptam tactica aia strutului. Sa faca, asadar altii, ca sa avem noi ce injura mai apoi.

Mircea Luca ne vegheaza din inaltul soclului de la intrare. Daca ne va intreba “Voi ce vegheati?” noi ce ii vom raspunde ?

Leave a Reply

