Daca n-ar fi fost “U”…. cine am fi fost NOI ?

Mereu m-am intrebat ce are “U” atat de special de misca si transforma oameni care vin de peste tot de pin lumea asta si simt ca la “U” e … altceva. Ce resorturi, ce trairi, ce se intampla de fapt cu toti oamenii astia? Recunosc ca nu am gasit raspunsul singur. Dar ma ajuta, putin cate putin, cei ce poarta pe “U” in suflet de acum pana-n vecie !

In avalansa asta de mesaje de solidaritate, unul mai emotionant ca celalalt, exista mereu ganduri si vorbe care emotioneaza.

Cand credeam ca nu ma mai poate misca nimic mai mult decat ceea ce deja citisem si traisem alaturi de autori si cititori, primesc un email azi care… Care dezvaluie de ce “U” este altceva.

Spune Svetlana Simion, numarul 8 intr-o echipa de baschet de mari campioane:

Svetlana si "U". O poveste inca neterminata....

Svetlana si “U”. O poveste inca neterminata….

“SERVUS! Ieri, cand m-am trezit, mi-am spus… “voi scrie astazi, voi trimite un mesaj pentru Cluj”… M-am asezat si am incercat sa astern cateva randuri… avalansa de amintiri… tren, hotel, ploaie, U, echipa , baschet, fotbal, handbal, sali pline, U, mesajul scris pe-o strada a Clujului, spunea asa: ”mama TE IUBESC, dar nu ca pe U!”…

Nu am reusit sa scriu nimic… doar emotiile imi invadau sufletul… cum sa iesim in strada pentru “U”? ar fi ca si cum am iesi in strada pentru aer, apa sau soare… pentru viata…

luni, dimineata, m-am trezit… am ajuns la birou… nu… trebuie sa scriu… despre U…

incep:

“Slava tie studentie…” nu… nu este bine…

Daca n-ar fi “U”…nu… nu este bine…

Daca n-ar fi fost “U”… nu…

Imi amintesc, parca a fost ieri…Incerc… stau de 45 de minute in fata unei coli de hartie A4 si incerc sa-mi astern gandurile despre si pentru “U”…

Daca n-ar fi fost “U” n-am fi fost nici noi, miile, sutele de mii de iubitori ai lui “U”…

Fiindca “U” ne-a atins sufletele…

Si pentru ca oricine a simtit adierea “U”… s-a schimbat!

Si pentru ca oricine a trait “U”… s-a schimbat!

Si pentru ca, daca n-ar fi fost “U”… CINE AM FI FOST NOI?

 

 

Leave a Reply

