Dialog cu o fantoma

Alo, buna ziua, Doamna Anastasescu?

Buna ziua, da, eu sunt

Buna ziua, sunt XXX din Cluj, va sun in legatura cu…

Aaa, din Cluj, orasul inimii mele, a doua mea casa

Va sun in legatura cu soarta “Universitatii”, am vrea sa stim ce se intampla, e o tacere totala

Domnule draga, eu ma lupt ca o leoaica cu soarta nedreapta. Un asemenea simbol, un asemenea  brand trebuie  cu orice pret pastrat. Pastrat de noi, singurii carora ne pasa si care facem eforturi URIASE sa il tinem in viata. Daca vreti sa stiti avem mereu, 24/24 o ambulanta cu resuscitare aici, la sediu, sa tinem in viata “Universitatea”

Bine, dar…

Stati ca nu am terminat. Am incercat totul, sirieni, spaniolo-bistriteni, acum italieni…. Numai neseriosi, domnule, oricat de frumos am zugravit situatia, oricat am ascuns ce se putea ascunde, sub 3 milioane de euro nu ne-a iesit. Bine, si ceva dupa virgula. Si astia mereu se leaga de aia de dupa virgula. Va spun, neseriosi….Acum mai avem o problema noua…

ucluj

Care?

Nu ati aflat? Celebrul meu ginere, membru de vaza intr-o familie dedicata o mie la suta fotbalului, ce spun eu o mie, o suta de mii…. in fine, ginerele meu a plecat. A spus ca trebuie sa il consoleze pe unchiul, indepartat pe nedrept dupa un campionat glorios. Pai nu ati vazut? Frantujii aia pe noi abia ne-au batut cu doi la unu iar pe nemti i-a zdrobit cu doi la zero si nerecunoscatorii astia de la ferefeu au decis sa il inlocuiasca pe papa chicken. Si inca cu cine? Cu un neamt? Asa ca dragul nostru si al vostru conducator nu mai are vreme sa conduca clubul. De aia am si pierdut litigii si jucatori, ca el nu s-a ocupat, dragul si scumpul meu Limoniu (of, ca rosesc cand imi amintesc) s-a dus si el la aia cu sondele de gaz….

Doamna, asta sunt povesti. Ne tineti in povesti de doi ani de zile

Vai Domnule, nu fi si tu nedrept… Am incercat totul, credeam ca pana si pe primarele ala al vostru l-am convins, dar vad acuma ca imi da ultimatumuri. Pai eu sunt persoana de ultimatumuri? Mi-a dat mie ultimatumuri ditamai judecatorul de la Botosani si i-am dat cu flit..Si credeti-ma, are un metru optzecisinoua inaltime, nu ca primarul….Off, chiar nu stiu ce sa ma mai fac. Dragutu’ de Limoniu nu, jinerele nu, am ramas aproape singura….

Doamna, daca e asa, puneti jos…

Domnule, am zis “aproape”… Noroc ca mai sunt, acolo la Cluj, o mana de “autentici, verzi si verticali” care ma sustin. Pe mine si adevaratul creator al acestei minunate echipe. Apropo, bine ca mi-am amintit, trebuie sa merg azi cu pachet…

La cine?

Cum la cine, Domnule? Ati uitat? Atata lipsa de recunostinta….. Celui care v-a dus pe cele mai inalte culmi… Pe Moldoveanu, pe Rarau, pe Ceahlau… Pana si pe culmea aia mica de doispe metri din Dubai v-a dus…. Si voi? Nerecunoscatori… Dar nu-i nimic, pana mai am macar un sustinator de ala “verde, autentic, plin de nenumarate deplasari”, o sa ma bat si cu pieptul dezgolit pentru ideea asta minunata.

Care idee, Doamna?

Ideea ca ce-i al meu e numa’ al meu. Doar suntem in capitalism, slava Domnului, proprietatea privata e sfanta si protejata…. Ce credeati, ca renunt asa usor? Dupa ce am muncit si investit atata? Bine, de investit nu am investit eu, doar de forma apare numele meu, v-o spun doar asa, ca la Botosani nu se stie…

Asadar ce sa transmit  “U”istilor mei care sufera?

Sa ia un Nurofen… Stiti, vara poti raci….

Dialogul asta imaginar cu madam Anastasescu este, daca vreti. semnul ca TREBUIE sa ne miscam. Dupa ce zambiti (sau nu) la replicile de mai sus, ganditi-va ca acest dialog imaginar este de fapt de un realism ingrozitor. Si ca E VREMEA.

Viata asta tin cu “U” !

Leave a Reply

