OPINIE la o…. “opinie”

Am tot spus-o. In Clujul asta “oras-comoara” sunt tot felul de trepadusi de isi spun “jurnalisti”. Unii chiar se cred si asta e extrem de grav. Am crezut ca i-am “recenzat” pe toti. Dar uite ca mai apar. Azi, un “new entry”: claudiu padurean.

Nu, nu am lipsit la lectiile de limba romana. Stiu ca numele se scriu cu majuscule. O sa imi asum insa “greseala”. Scriind asa pot fi catalogat drept lipsit de respect. No, si? La cata lipsa de respect tocmai a tasnit din “opinia” dumisale, imi asum si eu o lipsa de respect…

“Domnul” asta scrie de ceva vreme. Peste tot. Daca dati un search il gasiti “scriind” pe la o gramada de publicatii. Ca si cortorarul cu cortul lui…. Azi aici maine-n Focsani…..

A “comis” o OPINIE. AICI. E drept, asta e o tara libera (desi mai am uneori dubii), fiecare are dreptul sa isi spuna parerea. Dar, in egala masura, isi asuma si riscul de a i se spune in fata opinia celui care il citeste. A, sau nu? Domnul nu suporta critica…. O sa vedeti de ce.

Ma intreb ca un prost (ce ma crede el), ce o fi “starnit” dorinta asta brusca de opinie a sa? Ca pana acum nu s-a ocupat de sport. S-a ocupat de orice, numai de sport nu. Acum o face. Si scrie tampenii… El crede ca o galerie este corul Operei Nationale sau a Catedralei Mitropolitane. Crede? Poate ca vrea sa ii faca pe altii sa creada…. De aici insa pana la atacul asupra galeriei Universitatii (“Oare este capabilă se se schimbe în bine galeria Universității?”). Deci sa fie clar, nu o parte, nu elemente, ci galeria. Ma tiriplici de ziarist, ai fost la ultimele doua meciuri? Ai vazut galeria Universitatii? Ca daca te intreb de memorabila deplasare de la Bucuresti din 31 mai 2015, trebuie sa gugalesti, ca sa te “informezi”.

Deranjam asa mult pana si in liga a patra?

Deranjam asa mult pana si in liga a patra?

Nu o sa fac “analiza pe text”, va las pe voi sa “savurati” textul ala. O sa fac doar o scurta mentiune la “UPDATE”-ul ala. Cica a urmat un “val de ura si jigniri”. Ma prietene, tu ai proprietatea termenilor? Stii ce inseamna un “val”? Si daca a fost “valul” ala, de ce ai sters tot? De ce sa te cred eu ca a fost un “val de ura si jigniri” cand nu produci dovada? Iti spun eu, pentru ca au fost doar 6-7 comment-uri ironice, si atat.

Si acum intrebarile, musiu. Numa’ doua. DE CE, acum, “opinia” asta? De ce atacul asta? Oare pentru ca exista “pericolul” ca unele firme sa isi asocieze numele cu Universitatea? Exact ceea ce “opinai” matale ca nu se va intampla? Oare e chestia aia cu negarea negatiei, invatata in gimnaziu? S-a dat “ordin de zi” sa te apuci de tocat? Si aici, ma? Si in liga a patra va cream cosmaruri???

Si pana la urma, claudiu padurean, c’moooon, de unde ai avut matale 882,659 euro ca sa cumperi marca “Academia Catavencu”???? Optsuteoptzecisidouademiisasesutecincizecisinoua…….de euro….. Nu o spun eu, ci ditamai Mediafax, AICI. Asa ca, ma nene, ne lasi???

PS: Era sa uit. Cautand eu sa vad cine-i personaju’ asta, aflu ca este “director executiv la Aliantei Nationale pentru Restaurarea Monarhiei”. Cel putin era in primavara lui 2015. ‘Ai de monarhia mea !!!! 

 

6 thoughts on “OPINIE la o…. “opinie”

  1. O fi Padurean un neica nimeni, dar dumneata cine esti? Cine te crezi? Ai aflat si dumneata de U Cluj la pensie si mai nou te bagi in seama ca virgula intre subiect si predicat. Unde erai pe vechiul Moina? In ce colt de tribuna? Dar pe Clujana? Hm? Dintr-o data esti peste tot, how come? Nu ne scrii un text despre cum te-ai indragostit de U la 50+ (desigur, bazat pe fapte reale, daca ele au existat cu adevarat). Mai usor cu atacul asta ieftin la adresa presei (nu-l apar pe Padurean, dar tu mereu te iei de cineva). Poate se trezeste careva sa-ti faca un portret. Stii tu, genul ala jurnalistic…

    • Mai nene, confunzi subiectul. “Atac la adresa presei” spui matale? Asta e din categoria “Antena3”, toti cei care nu spun ca noi sunt musai “atacatori la gatul; presei”. Ea, presa, saraca, cea deontoloaga…Nu e problema nimanui unde stateam eu pe vechiul Moina. Miros tare “intrebarile” astea. Miros a negri in ceru’ gurii. Mai schimbati-va putin discursul, ca deja il stie lumea. Si uite, ca dovada ca mie nu mi-e frica decat de Bunul Dumnezeu, eu nu o sa fac precum “presa”, eu nu sterg nimic. Las’ sa vada lumea…..

      • Antena 3? Ce concluzii tragi! :)))) Postul ala nu exista in grila mea, stimate domn. Desigur, Doamne fereste sa te contrazica ”pe matale” cineva, eminenta cenusie care le stie pe toate, ca-i bai mare :)))). Foarte bine ca nu stergi nimic, bravo tie din punctul asta de vedere, dar de ce deviezi (ca de obicei) si nu raspunzi intrebarilor? De ce nu apari in fotografiile de arhiva cu galeria? De ce nu te stie lumea macar din vedere (ca doar ai vechime), de ce nu scrii un text (ca tot esti activ in blogosfera) prin intermediul caruia sa ne lamuresti cine esti si ce doresti, de unde ai aparut (nici la sala nu erai o figura cunoscuta pana acum 2-3 ani) etc? Ah, si apropo: astea cu ”mai nene / matale” miros a sudisme (apropo de olfactivitate). Tu nu erai ardelean pur, mai purul decat purul???

      • Daca nu erai asa negru in ceru’ gurii si citeai cu atentie in amaratul asta de blog, am facut-o si pe asta. Desi nu datorez explicatii nimanui. Crezi ca asta e scopul meu sa lamuresc niste frustrati ce si cum? Discursul asta mi-e asa de cunoscut ca nu ma mai atinge. daca crezi ca doar “fotografiile de arhiva” dovedesc ceva, te las cu acest gand. Nu transforma o discutie despre un neica-nimeni pe care l-a apucat brusc “opinia”, intr-un “razboi cu mine. Ca tin la tavaleala si am argumente destule. Doar ca nu asta era subiectul. Daca nu sesizezi ironia, “mai nene”, chiar nu mai am nimic de zis. Serus, Pista!

  2. U Cluj a murit in anii ’90, succedata de impostoarea Universitatea Cluj-Napoca; sper sa renasca acum, chiar din liga a IV-a, dar vreau sa vad studenti in echipa si in galerie, nu tiriplici de cartier si mercenari! era chiar culmea sa-i taxezi pe cheferisti ca sunt mercenari, cand tu tineai o echipa TOT de mercenari (de parca ar mai exista in sportul modern performanta doar din pasiune); in concluzie, vreau sa aud, din zeci de mii de piepturi, “Haide U”, nu “m…e CFR”!

    • “U” nu a murit si nu o sa moara vreodata. Despre etape istorice, ce-s astea intr-un secol de existenta? Cat despre “mercenariatul” de dincolo, se refera mai mult la “suporterul de rezultat” decat la niste jucatori care iau bani pentru o meserie.Pana la urma traim vremurile pe care le traim, am “luat-o in freza” cu “copiii nostri” in sezonul incheiat, asa ca nu ma astept decat la ONESTITATE si atat. Cat despre scandari, o sa o spun inca o data: nu te astepta la corul catedralei, desi, da, e de asteptat o aplecare mai ales spre sustinere…

Leave a Reply

